Melitta Service

Melitta heeft een uitstekende garantieservice!

Voor de koffievolautomaten geldt een garantietermijn van 24 maanden of 15.000 kopjes. De garantie omvat alle aanspraken op grond van fabricagefouten. Indien een Melitta®Coffeo®koffievolautomaat aangekocht werd via een door Melitta®niet- erkende (internet)winkel kan Melitta®niet instaan voor de kwaliteit van het product en geldt evenmin de garantie van 24 maanden of 15.000 kopjes. Ook de extra service geldt dan niet.

Alle volautomatische esspressoapparaten worden gratis gerepareerd gedurende de garantieperiode van 24 maanden of 15.000 kopjes indien het apparaat bij Melitta®of door een Melitta®erkende dealer (www.koffiebonenthuisbezorgd) werd gekocht.

Melitta Service:

U neemt telefonisch contact op met de Melitta®hotline. Indien het probleem niet telefonisch verholpen kan worden, wordt een afspraak gemaakt voor reparatie.

  • Deze reparatie gebeurd aan huis. Indien dat niet mogelijk is komt de koerier van Melitta®het defecte toestel bij u ophalen. U bepaalt op welke locatie het toestel wordt opgehaald (thuis, werk, buur, familie,..) Tijdens de herstelling ontvangt u een leentoestel (tijdens de garantieperiode van 24 maanden) In de regel mag u erop rekenen dat het herstelde toestel ongeveer 14 dagen na ophalen wordt teruggestuurd.
  • Tijdens de garantieperiode van 2 jaar (of 15.000 kopjes) is de reparatie gratis. Bij een gebruikersfout (dus geen productiefout) wordt een bedrag van € 60,- (incl BTW) in rekening gebracht. U ontvangt daarvoor een Melitta ontkalk- en reinigingsproduct.
  • Na de garantieperiode van 2 jaar (of 15.000 kopjes) wordt een vast bedrag van € 175,-(incl. BTW) berekend. Er wordt vervolgens 6 maanden garantie verleend op de reparatie. Ook buiten de garantie geldt de haal- en brengservice!

Melitta® hotline: 0183-642642 (maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 12:00 uur

E-mail: info@melitta.nl

Via contactformulier: www.melitta.nl